Dag 22: Mariestad

13 juli 2019 - Vallentuna N, Zweden

Vanmorgen om half 7 schudde onze camper heen en weer! Frans was uit bed gesprongen en sprintte naar de douche om vervolgens alle plissees in de camper te openen.

Reden: we moesten en zouden vandaag verhuizen naar een camperplek aan de haven MET stroom. En dat lukte!

In mijn pyama reed ik om half 8 naar de bestemde plek die hij voor ons had uitgezocht. Een prachtige plek met het zicht op de haven vol met bootjes. De buren zouden wel gedacht hebben, die zijn met de wel heel stille trom vertrokken! Maar eerlijk is eerlijk, we hebben de mooiste plek van de camperplaats te pakken.

Het ontbijtje was weer heerlijk en toen Frans vertrok naar zijn visstek heb ik de camper van binnen en buiten uitgesopt en de handwas gedaan.

Na de lunch hebben we te voet Mariestad verkend. Het dorpje blinkt uit van eenvoud, rust en prachtige natuur zoals we die al onze gehele vakantie ervaren. We drinken wat van de heerlijke koffie, eten een kannelbule, pakken een ijsje en voelen ons als “God in........Zweden.”  Want daarvan zijn we overtuigd. Die is inmiddels verhuisd, dat kan niet anders. Na het avondeten is het heerlijk vertoeven in de avondzon voor de camper en heffen we het glas op een tot nu toe fantastische vakantie in Zweden. Skøll !

1. Frank Wouters:
    13 juli 2019
    Leuk
  2. Frans:
    13 juli 2019
    😊👍
  3. Peter&Karin:
    14 juli 2019
    Wanne Mens volgens mij( een echt v.d. Zanden) om dit te doen, ................maar komt allemaal goed, laat die v.d. Zanden's maar ................
  4. Erik Geeven:
    16 juli 2019
    Wat voor pyama had je aan :) ?
  5. Frans:
    16 juli 2019